Sekitar 2017 (Januari - Mac)


PROGRAM : BENGKEL SUMBER ELEKTRONIK PNM
TARIKH : 16 MARCH 2017

Perpustakaan PKB telah menjalankan Bengkel Sumber Elektronik PNM yang diadakan di Makmal Komputer GCL 7. Seramai 59 orang termasuk ahli KRP, DUB 4A & 4B. Penceramah bengkel tersebut ialah En. Mohd Azwar b. Junoh. Bengkel ini bertujuan untuk memudahkan pencarian maklumat melalui penggunaaan sumber elektronik. 

Suasana semasa program



PROGRAM : MAJLIS KONVOKESYEN PKB KE-30
TARIKH : 6-9 MAC 2017


Politeknik Kota Bharu telah mengadakan Majlis Konvokesyen PKB yang ke 30 untuk meraikan graduan Politeknik yang berlangsung di Dewan Al-Ghazali. Seramai 11 orang  graduan alumni Kelab Rakan pustaka yang terdiri daripada JKA,JKE,JKM & JP.

Gambar Bersama Graduan

PROGRAM : PEMINJAM TERTINGGI BULAN MAC 
TARIKH : 1-31 MAC 2017

Peminjam buku tertinggi bulan Februari telah dimenangi oleh Nurul Hakimah Syaibah Bt Anuar . Hakimah telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper, buku serta sijil yang telah diberikan oleh pihak Perpustakaan PKB.

Tahniah kepada pemenang





PROGRAM : PENGUNJUNG BERTUAH MINGGUAN
TARIKH : 1-31 MAC 2017

Pengunjung bertuah mingguan pada bulan Mac telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper sumbangan daripada Perpustakaan PKB. Aktiviti ini bertujuan untuk menarik minat para pelajar untuk datang ke perpustakaan.

 
Tahniah kepada pemenang..



PROGRAM : PEMINJAM BUKU BERTUAH BULAN MAC
TARIKH : 1-31 MAC 2017


Peminjam buku bertuah bulan Mac telah dimenangi oleh Tuan Norain bt Tuan Mohd Ariff. Tuan Norain telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper, buku serta sijil yang telah diberikan oleh pihak Perpustakaan PKB.

Tahniah kepada pemenang..





PROGRAM : PENGUNJUNG BERTUAH MINGGUAN 
TARIKH : 1-28 FEBRUARI 2017

Pengunjung bertuah mingguan pada bulan Februari telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper sumbangan daripada Perpustakaan PKB. Aktiviti ini bertujuan untuk menarik minat para pelajar untuk datang ke perpustakaan.

 
Tahniah kepada pemenang



PROGRAM : PEMINJAM TERTINGGI BULAN FEBRUARI
TARIKH : 1-28 FEBRUARI 2017

Peminjam buku tertinggi bulan Februari telah dimenangi oleh Ahmad Hamdi bin Hamzah. Ahmad Hamdi telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper, buku serta sijil yang telah diberikan oleh pihak Perpustakaan PKB.

Tahniah kepada pemenang


PROGRAM : PEMINJAM BUKU BERTUAH
TARIKH : 1-28 FEBRUARI 2017


Peminjam buku bertuah bulan Februari telah dimenangi oleh Nur Syazwin Najiha bt Rosli. Nur Syazwin telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper, buku serta sijil yang telah diberikan oleh pihak Perpustakaan PKB.

Tahniah kepada pemenang..


PROGRAM : BOOKS4U
TARIKH : 21 FEBRUARI 2017

Perpustakaan PKB telah mengadakan program Books4U yang bertujuan untuk memudahkan warga PKB untuk mengakses buku-buku terkini yang terdapat di dalam Perpustakaan PKB. Antara aktiviti yang dijalankan adalah perkhidmatan pinjaman buku, kuiz, serta cabutan bertuah. Program ini telah dijalankan di kawasan foyer perpustakaan. 

Suasana semasa program dijalankan


PROGRAM : GO GREEN
TARIKH : 1 JANUARI - 1 MAC 2017

Perpustakaan Politeknik Kota Bharu telah mengadakan program Go Green iaitu melibatkan staff perpustakaan dan ahli Kelab Rakan Pustaka (KRP) dalam aktiviti menghias tandas di Perpustakaan PKB dengan menggunakan bahan kitar semula. Program ini bertujuan untuk memupuk cintakan alam semulajadi serta menjaga kebersihan dan keceriaan tandas. 

Gambar sekitar hari penilaian dan bersama ahli kumpulan 4 yang telah mendapat tempat pertama.




 

PROGRAM : LAWATAN SOSIOBUDAYA DAN PENANDARASAN KE KOTA KINABALU

TARIKH : 14-17 JANUARI 2017

Perpustakaan Politeknik Kota Bharu telah menganjurkan lawatan ke Kota Kinabalu yang disertai oleh 15 orang ahli Kelab Rakan Pustaka (KRP) dan staf Perpustakaan. Lawatan ini bertujuan untuk mendedahkan peserta kepada sosiobudaya di negeri lain serta melihat amalan terbaik Perpustakaan Politeknik Kota Kinabalu dan aplikasinya.











Suasana sepanjang lawatan




PROGRAM : PEMINJAM BUKU TERTINGGI BULAN JANUARI
TARIKH : 1-31 JANUARI 2017

Peminjam buku tertinggi bulan Januari telah dimenangi oleh Nur Fatin Nasuha bt Mohd Zailani.  Nur Fatin telah berjaya memenangi hadiah berupa hamper, buku serta sijil yang telah diberikan oleh pihak Perpustakaan PKB. 

                                    
                                Tahniah kepada pemenang..


Comments

Popular posts from this blog

Sekitar 2023 (Julai- September)

Sekitar 2024 (Jan - Mac)

Sekitar 2023 (Oktober -Disember)